Z rostlinné říše

Tak jsem zase jednou otevřela svoji tvořivou krabici a vyrobila čtyři gumové kolíčky, které se dají přicvaknout na záclonu, kalendář nebo na jmenovku u dárku a jeden přívěšek na mobil ve tvaru houby. Bohužel, jak jsem zjistila, ne každý filc má stejnou "kvalitu" (tzn. pevnost, "hustotu" atd.), takže tentokrát je telefonní ozdoba trochu křehčí než ty předešlé. Nicméně jsem přesvědčena, že nějaké té houbě určitě udělá alespoň malou radost.

V záloze mám ještě dva zbrusu nové výrobky, s těmi se ale ze zištných důvodů pochlubím až příští týden. :)

5 komentářů:

Má to šťávu! řekl(a)...

téda, Háňa velkej tvořivec, pěkné to máš:)

Hanka řekl(a)...

Díky Saší :) jsou to takový moje pokusy, abych vyzkoušela co se s čím dá a nedá dělat.
jen musím někde sehnat nějaký veselejší barvy moosgummi, s těmahle je to krize...

Tečka řekl(a)...

parádní houba!

Hanka řekl(a)...

to je dobře, že se ti líbí, čeká jen a jen na tebe, teči :)

Eva řekl(a)...

Tak jsem s ní navýsost spokojená ;)