Z plstěné šperkovnice

Mám za sebou další plodný den čtecího týdne. Již z názvu je vcelku zřejmé, co se během inkriminovaných sedmi dní po studentech žádá. Jenomže... knihy zůstávají stále neotevřené, zato stránky Fleru, kde se inspirace sbírá sama, jehly, nitě a korálky jsem provětrala důkladně. Výsledkem jsou, jak vidíte na dokumentační (nikoli ilustrační ;)) fotce vlevo, moje první pokusy z plsti, neboli filcu.

Ten se dá vcelku lehce sehnat v různých barvách ve formátu A4 (i jiném) buď ve výtvarných potřebách (např. v Brně na Josefské), nebo v některých papírnictvích (viděla jsem ho v Liberci v Revoluční). Ostatně o tom bude mít určitě přehled Sůša :) 

A co že jsem to stvořila? Jistě jste ve dvou menších objektech poznali náušnice, ale váháte-li při identifikaci objektu spodního pak vězte, že jde o brož. V obou případech jsou "šperky" sešité z několika dílů a lehce "přivycpané" přebytečnými filcovými odstřižky. Náušnice jsem si navíc dovolila vylepšit několika skleněnými korálky, aby se na sluníčku trochu blýskly. Tak jak se vám líbí?

5 komentářů:

Má to šťávu! řekl(a)...

tééééda Hani, ty jedeš! Povedené!!

Hanka řekl(a)...

díky :) nj, už jsem se na to chystala nějakou dobu, teď mám konečně trochu času, abych se na to vrhla.

Zuza řekl(a)...

jéé! Sůša má konkurenci ;)

Hanka řekl(a)...

to nééé, ale sůša je mojí velkou inspirací a vzorem :)

Má to šťávu! řekl(a)...

Zas to holky nepřehánějte, jo:D