I telefon může být krásný

Věřte nebo ne, dneska jsem byla v knihovně! Potřebovala jsem si najít text, který budu v nejbližší době potřebovat. Našla, ofotila, přečetla nadpisy. Uznejte, že po tak náročném intelektuálním výkonu mi nezbylo nic jiného než si trochu vylepšit telefon. A protože moje fascinace plstí nebere konce, použila jsem ji i k výrobě dvou speciálně jarních mobilních přívěšků. Oba jsou oboustranné, pošité barevnými korálky a vybavené speciální "mobilní" šňůrkou. Docela dobrý důvod, proč sem tam zkontrolovat telefon i přesto, že vám třeba zrovna nikdo nepíše a nevolá, co říkáte?

A jak se tak dívám na stoh knih a studijních materiálů, které se mi hromadí na stole, nepřestávám přemýšlet nad zásadní otázkou - co si ušijeme příště?

5 komentářů:

Má to šťávu! řekl(a)...

no téééda, ty jedééééš. Paráda!

Hanka řekl(a)...

tož když už sem se do toho jednou pustila... ale spíš jedu proto, že mám čas a nápady, až mi zase začne škola, tak už si ani neškrtnu :-D

Eva řekl(a)...

Já zírám! Paráda Hani :)

Unknown řekl(a)...

Hanii, mám problém! Teď koukám na telefon pořád, připadám si jak závislák ;c)

Hanka řekl(a)...

to je dobře kačí, počkej jestli se mi povede to, co mám v plánu stvořit tenhle víkend, budeš děkovat stvořiteli, že máš jen tulipán.