Café España

Jestli chcete strávit několik příjemných chvil nad kávou (čokoládou, čajem, limonádou, pivem a nebo něčím tvrdším) a nacházíte se poblíž brněnského centra, pak můžu jenom vřele doporučit Café España na Joštově ulici (přesně Joštova 4, chcete-li).

Tuhle malou kavárničku jsme dnes odpoledne objevily s Efi díky tomu, že nás tam pozvala naše nejoblíbenější slovenská hniliačka* Verča, jež je v současné době na výše zmíněném místě zaměstnaná. I přesto, že jsme na adresu podniku hned po příchodu vznesly několik nemístných výtek, které jsme si, jako správné kritičky odkojené Zdeňkem Pohlreichem zkrátka nemohly odpustit, se nám ve španělském café až nebezpečně líbilo. Co na tom, že tam nikdo španělsky nemluvil.

Interiér je fajn, na baru se taky sedí hezky, limču mají v mnoha různých příchutích (odzkoušeno vlastní degustací), i jiné nápoje mají v mnoha různých příchutích (odzkoušeno pohledem na nápojový lístek), obsluha je senzační, čas zde plyne zcela proti všem fyzikálním zákonitostem a ty tousty, přátelé...!!!

Velkou devizou, kterou bohužel nejsem schopná (coby "nekafař") zcela ocenit, je navíc velmi kvalitní káva španělské značky Saula, která báječně voní a kterou umí připravit snad na všechny způsoby.** A ty tousty, přátelé...!!!

* utvořeno od Verčina slova hniliak, které si, jak se domníváme, vymyslela, protože ji nepodezíráme z toho, že by někdy slyšela o rostlině "hnilák", která se ve slovenštině skutečně řekne "hniliak". Pro mě tedy bylo zjištění existence této vskutku okouzlující květiny novinkou dne.
** pokud byste snad pochybovali o mém subjektivním a kávou zcela nepoznamenaném úsudku, zde máte zcela přesvědčivý důkaz

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Óóóó! Ty nejlepší akce a já tam nejsem! No nevadí.. Hele, na co jsem při vyhledávání café Espaňa narazila na netu: http://brno.idnes.cz/espana-to-je-sero-ale-dobra-kava-dmi-/brno-zpravy.asp?c=A090808_1237463_brno_dmk ;c)

Porovnejte, vy moje milé malé kritičky ;c)

Hanka řekl(a)...

heh, předběhla si mě, zrovna jsem to chtěla poupravit a tenhle odkaz tam šoupnout. našla jsem ho taky :) aspoň vidíš, že si nevymejšlim a kafe tam maj fakt skvělý.

Hanka řekl(a)...

a už je tam

Má to šťávu! řekl(a)...

No mám to trochu z ruky, třeba někdy:)

Eva řekl(a)...

Můžu také jenom doporučit ;)