Handmade oringle

Inu, jak už to tak bývá, ve škole máme týdenní volno (tzv. čtecí týden) a i přesto nebohý student neví, kam se vrtnout dřív. Učení, seminárky, přípravy, však to znáte... Nuže, teď se můžete pokochat výsledkem mé neutuchající studijní píle:

Náušnice jsou vyrobeny z hmoty Fimo, se kterou se dají dělat takřka neuvěřitelné věci. Moje první pokusy zatím příliš neuvěřitelné nejsou. I když je vlastně pravda, že velkou neuvěřitelností mých korálků je (přes veškerou spolupráci s odbornou literaturou) jejich ukázková nesymetričnost (zkrátka a dobře je každý jiný). Díky tomu ale můžu směle tvrdit, že každá náušnice, nikoli každý pár je originálem.

Závěr: Práce s výše zmíněnou hmotou mě vskutku nadchla, a tak jsem se rozhodla, že vytrvám a svůj polymerový boj nevzdám. Cestou lemovanou originálními, leč nesouměrnými výtvory budu kráčet vstříc lepším a pravidelnějším fimozítřkům.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Krása, krása! Ono se to poddá ;c)

Hanka řekl(a)...

děkuju :) doufám, doufám...

Má to šťávu! řekl(a)...

Jj krása! Fimo je pěkná hračička, teda:) Já dělám z Fun clay hmoty, ta schne na vzduchu a je lehoučká:(

Hanka řekl(a)...

to máš pravdu, fimo, i když se upeče zas tak lehké není, tentokrát jsem to nevěděla, takže náušnice (zvlášť ty žlutozelený)nejsou na každodenní nošení, pro příště už o tom vím, takže s tím můžu počítat.