Pavouci k nakousnutí

Do Halloweenu už zbývá jenom sedm dní - nejvyšší čas se naladit na strašidelnou vlnu a připravit chuťové pohárky na blížící se sladkou smršť. Ideální čas na veselý cupcake!

V rámci podzimního festivalu místní základní školy jsem se podílela na přípravě občerstvení. Na starost jsem dostala právě výrobu cupcaků. A takhle to dopadlo:

 
 
Vanilkové těsto jsem udělala podle jednoduchého receptu - s drobnou úpravou v množství cukru:
  • 2 hrnky mouky (nejspíš hladké polohrubé, my tu máme jenom jednu, univerzální)
  • půl lžičky soli
  • 2 lžičky prášku na pečení
  • 1/2 hrnku margarínu
  • 1 hrnek cukru
  • 2 vejce
  • 1 hrnek mléka
  • 1 lžička vanilkového extraktu
Pečeme na 170° asi 18 minut.
Krém jsem koupila už hotový a trochu jsem ho vylepšila červeným a žlutým barvivem. Pavouk na vrchu je pak vyrobený z malé Oreo sušenky potřené krémem a obalené v čokoládovém sypání. Oči jsem domalovala polevou a stejně tak nakonec i 240 mrňavých pavoučích nožiček.

No nejsou k sežrání?

3 komentáře:

Má to šťávu! řekl(a)...

Mňááám, hned bych si dala!!!

Má to šťávu! řekl(a)...

a mouka si myslim, ze to bude spis polohruba...ta je takova uni:-)

Hanka řekl(a)...

díky za upozornění, opravila jsem to.