Skotsko se hlásí

Mám za sebou první tři týdny Erasmus pobytu v Glasgow, což, řečeno v kostce, zatím obnášelo můj první letecký transport v životě, nervyžeroucí hledání bytu, první párty s cizinci, první kontakt s domorodci, absolutní zoufalství při snaze pochopit jízdní řády, první českou párty, několik krátkých exkurzí po městě (hlavně tedy po obchodech s oblečením), poznání, že v jízdních řádech není nic k chápání - autobusy si jezdí jak chtějí, první týden školy, pár nesmělých slunných dní a spoustu dní, kdy jenom pršelo.

Sečteno a podtrženo, chvílemi je to boj a chvílemi mi nezbývá než žasnout. Snad mi to internet dovolí, a brzy se zase podělím o nějaké ty zážitky. Jinak fotky si můžete prohlédnout tady.

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Zatím to vypadá, že žádná velká radost a užívání si.. :c( Nebo z toho příspěvku mám aspoň ten pocit.. Tak držím pěsti, ať to jde už jenom líp, myslím na Tebe! :c*

Hanka řekl(a)...

jeee, tak to rozhodně vyznít nemělo. zkrátka a dobře - v knihovně se mi to nechce otvírtat tak jak má a když už se dostanu k netu doma, většinou se zase nechce mně. takže jestli to vypadá, že by se mi tu snad nelíbilo, není to tak ;)

Má to šťávu! řekl(a)...

hlavně měj pěkné počasí, tady v Liberci je to zatim nic moc - i když na víkend hlásí babí léto. Jinak si to tam užívej v poklidu:-)

Anonymní řekl(a)...

No já myslim, že na příští studijní pobyt si vybreme něco více na jihu (s vyšší teplotou a více sluncem). co Hani ;)

Hanka řekl(a)...

tady je teplota dobrá, mnohem vyšší než u nás, ale je fakt, že ten déšť je na zcvoknutí