Dopoledne v ZOO

Ve čtvrtek jsem po dlouhé době zavítala do liberecké ZOO. Ze všech zvířat vyšly jako vítězové soukromé ankety Borec roku surikaty a hned po nich mangusty liščí, zvlášť ty úplně malé, nemotorné, zato snaživé. Zážitkem (pravděpodobně největším) byla kontaktní zoo (kozy v ohradě), kde jsem se poučila, že není od věci nosit s sebou pětikorunu (právě taková mince se totiž hází do automatů na kozí kukuřici). Moc se mi líbili také barevní afričtí brouci zavření v teráriích v žirafím pavilonu, lama, koupání slonů, lachtani, divoké kočky, želvy, pandy červené, giboni, ptáci atd...

4 komentáře:

Zuza řekl(a)...

Zrovinka včera jsem dětem vyprávěla o Liberci a hlavně o zoo a ukazovala jsem jim fotky bílých tygrů ;) Už jsem tam ale pěkně dlouho nebyla...

Unknown řekl(a)...

Miluju libereckou ZOO a tiše závidím! :c)

Eva řekl(a)...

Oni jsou tam surikaty?!!!

Hanka řekl(a)...

no jasně, že jo! a jsou k sežrání!